فیلم استرچ علوفه (سیلاژ)

  • مناسب محافظت از انواع یونجه، ذرت، علوفه و سایر تولیدات کشاورزی
  • امکان سفارش مدل آنتی یو وی (Anti-UV)
  • درصد کشش مناسب و بدون اختلاف ضخامت
  • کشش مناسب و چسبندگی خوب بین لایه‌ها
  • مانع از هدر رفت محصول هنگام حمل‌ونقل و نگهداری
  • محافظت از محصولات در برابر هوازدگی و رطوبت در فضای باز و بسته
  • افزایش سرعت بسته‌بندی و برداشت محصول
  • تولید شده با تجهیزات مدرن و در آزمایشگاه‌های مجهز
  • دارای پروانه بهداشت (سیب سلامت) و ایزو 2015:9001
  • زمان تحویل به موقع برای تناژهای کم و زیاد
  • ایجاد شرایط تسویه مناسب جهت رفاه حال مشتریان
  • قیمت‌های مقرون به صرفه و کیفیت عالی
  • قابلیت تولید در عرض‌ها و ضخامت‌های درخواستی

برای ثبت سفارشات خود، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

استرچ علوفه (نایلون سیلاژ) پوشان پلاستیک

فیلم استرچ علوفه که با نام‌های سیلاژ، نایلون بسته بندی علوفه و نایلون کشاورزی نیز در بازار شناخته می‌شود، عمدتاً برای نگهداری سیلو، یونجه و ذرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. نایلون استرچ ارزش غذایی محتویات را حفظ و از فرایندهای تخمیر نامطلوب جلوگیری می‌کند. استرچ علوفه پوشان پلاستیک از بهترین مواد پلی‌اتیلن و با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها در ایران تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه ویژگی‌ها، قیمت و نحوه ثبت سفارش و خرید این محصول را بررسی می‌کنیم.

نایلون یا فیلم استرچ یک راه حل آسان، سریع و مقرون به صرفه برای نگهداری طولانی مدت علوفه است. سیلاژ در واقع علوفه بسته‌بندی شده است که به کشاورزان و دامداران کمک می‌کند تا در فصل‌های سرد زمستان و پاییز که مراتع دارای پوشش گیاهی مناسبی نیستند، غذای گاوها و گوسفندان را تامین کنند. برای سیلاژ کردن، علوفه پیش از اینکه کاملاً خشک شود، بریده شده و سپس به منظور حفظ مواد مغذی مانند قندها و پروتئین‌ها، تخمیر و نهایتاً با استفاده از نایلون استرچ سیلو پوشیده می‌شود. فیلم استرچ با ایجاد شرایط بی‌هوازی داخل علوفه، سبب می‌گردد تا علوفه برای طولانی مدت قابل نگهداری بوده و همچنین طعم آن تغییرات زیادی نکند.

فیلم استرچ اگر در زمان مناسب دور علوفه پیچیده شود، ارزش غذایی محتویات را حفظ و از فرایندهای تخمیر نامطلوب جلوگیری می‌کند. این فیلم‌ها با کششی عالی، باعث کاهش هزینه بلندمدت شما و نگهداری بهتر علوفه می‌گردند. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، علوفه بسته بندی شده با پلاستیک را در هر نقطه‌ای از زمین کشاورزی می‌توان قرار داد و به آسانی آن‌ها را حمل و ارسال کرد.

استرچ علوفه (نایلون سیلاژ) پوشان پلاستیک

ویژگی‌های نایلون سیلاژ پوشان پلاستیک

فیلم استرچ مخصوص محصولات کشاورزی پوشان پلاستیک به صورت سه لایه و از ماده اولیه پلی‌اتیلن با چگالی پایین خطی (LLDPE) و روش کست یا ریخته گری (Cast) تولید می‌شود. با توجه به اینکه علوفه‌ها معمولاً در فضای آزاد نگهداری می‌شوند و تحت تاثیر شرایط آب‌وهوایی مختلفی قرار گرفته و نور خورشید نیز مستقیم به آن‌ها می‌تابد، استفاده از نایلون شفاف چندان مناسب نیست. نایلون‌های کشاورزی در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز، سفید و سبز قابل سفارش است، اما به صورت کلی پلاستیک سیلاژ سفید، به دلیل جذب نور کمتر، از سایر رنگ‌ها، کاربردی‌تر است. به منظور حفاظت بهتر از محصولات دامی در برابر نور خورشید، این نایلون‌ها با قابلیت ضد یو وی (Anti-UV) نیز تولید می‌گردند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم این محصول می‌پردازیم.

  • انعطاف‌پذیر: این فیلم از انعطاف‌پذیری بالا و تحمل کششی زیادی برخوردار بوده و بدون اینکه نگران پارگی آن باشید می‌توانید فیلم را دور محصولات کشاورزی ببندید.
  • آسان کردن حمل‌ونقل: نایلون استرچ سیلو، علوفه را کاملاً به هم فشرده کرده و در نتیجه فضای کمتری را اشغال می‌کند، از طرفی با توجه به نوع بسته‌بندی، به آسانی می‌توان آن را حمل و جابجا کرد. این نوع بسته‌بندی همچنین از هدر رفت محصولات در هنگام ارسال جلوگیری می‎کند.
  • مقاوم در برابر رطوبت: این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده، در نتیجه علوفه داخل آن سالم باقی می‌ماند.
  • چسبندگی خوب: هنگام استرچ کردن محصولات، لایه‌ها به خوبی به یکدیگر می‌چسبند و از هم جدا نمی‌شوند.
  • مقاوم در شرایط آب‌وهوایی مختلف: علوفه بسته‌بندی شده با فیلم پوشان پلاستیک را در هر دمایی و هر شرایط جوی می‌توانید نگهداری کنید و نگران بارش برف و باران یا تابش نور خورشید بر آن‌ها نباشید.
  • قیمت مقرون به صرفه: ماده اولیه استرچ یعنی پلی‌اتیلن ارزان و قابل بازیافت است و فرایند تولید به نسبت آسانی دارد، در نتیجه قیمت نهایی محصولات تولید شده از آن مقرون به صرفه است.
  • قابلیت بازیافت: محصولات تولیدی از پلی‌اتیلن امکان بازیافت داشته و دوست‌دار محیط زیست هستند و کمترین آسیب را به طبیعت می‌رسانند.
  • محافظت در برابر ورود ذرات خارجی: نایلون استرچ یک لایه محافظ است که از ورود ذرات خارجی مانند گرد و غبار و سایر عوامل محیطی به داخل بسته‌بندی جلوگیری می‌کند و در نتیجه نگهداری بهتر و سالم‌تر زنجیره غذایی گسترده‌ای را تضمین می‌کند. همچنین فیلم استرچ پوشان پلاستیک از هوازدگی و رطوبت در فضای باز نیز جلوگیری می‌کند.
  • افزایش سرعت بسته‌بندی و برداشت محصول: زمین‌های بسیاری هستند که تنها برای تامین غذای گاو، گوسفند و… انواع علوفه را تولید می‌کنند. اگر همان ابتدای زمان برداشت علوفه را به درستی سیلاژ کنید، فرایند کاشت و برداشت بهبود می‌یابد. در کل با استفاده از نایلون استرچ مناسب، سرعت بسته‌بندی کردن و راندمان افزایش می‌یابد.

خرید انواع نایلون علوفه با قیمت ارزان

کدام محصولات سیلاژ می‌شوند؟

هدف اصلی سیلاژ کردن، نگهداری و تامین غذای دامداری‌ها در فصل‌های سرد زمستان و پاییز است. بنابراین تمامی محصولاتی که در حالت عادی برای خوراک دام استفاده می‌شوند، قابلیت سیلاژ شدن، دارند. از نایلون استرچ مخصوص محصولات کشاورزی پوشان پلاستیک برای محصولات مختلفی می‌توانید بهره ببرید، بدون اینکه نگران سلامت و شرایط نگهداری علوفه باشید. محبوب‌ترین علوفه‌های سیلاژ شده با استفاده از فیلم پلاستیکی عبارت‌اند از:

  • ذرت: ذرت یک علوفه محبوب است، زیرا انرژی و قابلیت هضم بالایی دارد و به راحتی از زمان کشت تا تغذیه نگهداری و تولید می‌گردد. سیلوی ذرت در بسیاری از مزارع لبنیات و در برخی از مزارع گاو گوشتی در سراسر جهان استفاده می‌شود.
  • علوفه: سیلوی علف یکی از متنوع‌ترین محصولات تولیدی است و معمولاً در مزارع بزرگ با شرایط مناسب، کشت و تولید می‌شود.
  • یونجه: یونجه طعم مطلوب و سطح پروتئین بسیار بالایی دارد و می‌تواند زمستان سخت و تابستان خشک را به خوبی تحمل کند. سیلوی یونجه نسبت به سایر علوفه‌ها مواد مغذی بیشتری را حفظ می‌کند. یونجه در خاک‌هایی با زهکشی مناسب، حاصلخیزی و سطح Ph بالا، قابل کشت است.
  • نیشکر: سیلاژ نیشکر یکی از محصولات جانبی نیشکر است که پس از برداشت در مزرعه باقی می‌ماند. شرکت‌های تولید نیشکر می‌توانند برگ‌ها و ضایعات آن را سیلاژ و برای دامداری‌ها ارسال کنند.
  • جو: جو در مقایسه با سایر تولیدات کشاورزی، علوفه سبز بیشتری در هر هکتار تولید می‌کند، به ویژه هنگامی که با نیتروژن کود داده شود. سیلوی جو در واقع بهترین، ارزان‌ترین و آسان‌ترین محصول برای تامین غذای دام و طیور است. حتی در خشکسالی نیز می‌توان شرایطی برای رشد آن‌ها فراهم نمود.
  • گندم: سیلو کردن گندم به منظور تامین خوراک گاوهای شیری، اخیراً رایج شده است. گندم معمولی یک محصول پاییزی است و مواد مغذی بسیاری دارد.

لیست قیمت نایلون سیلاژ

لیست قیمت و ثبت سفارش استرچ علوفه دامی

نایلون استرچ مخصوص سیلاژ پوشان پلاستیک را در عرض‌ها و رنگ‌های مختلف، و با ویژگی‌های دیگری مانند آنتی یو وی بودن، می‌توانید سفارش دهید. این محصول از ضخامت 20 تا 45 میکرون و عرض 500 تا 2000 میلی‌متر امکان تولید دارد. زمان تحویل این محصول فارغ از تناژ کم یا زیاد سفارش شما، به موقع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود. تسویه و شرایط پرداخت متناسب با درخواست مشتریان (به صورت نقدی و اعتباری) تنظیم می‌شود. با توجه به استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و توانایی تولید در تناژ بالا، قیمت‌ها مقرون به صرفه و کیفیت محصولات عالی است. جهت دریافت پیش فاکتور و لیست قیمت انواع استرچ دستی با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید از دکمه ثبت سفارش در این صفحه، برای ارسال درخواست استفاده کنید.

فیلم پلاستیکی بسته بندی رنگی علوفه و سیلاژ

رنگ بندی

رنگی, شفاف

ضخامت

از 20 تا 50 میکرون

عرض

از 500 تا 2000 میلیمتر

ویژگی های خاص

چسبندگی بین لایه ها, کشش مناسب, محافظت در برابر هوازدگی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم استرچ علوفه (سیلاژ)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

جهت دریافت لیست قیمت محصولات پوشان پلاستیک، شماره همراه خود را وارد نمایید.