راهکارهای کاهش هزینه بسته بندی با نایلون استرچ

نام نویسنده: مریم حیدری
راهکارهای کاهش هزینه بسته بندی با نایلون استرچ

آیا برای کاهش هزینه بسته بندی راه آسانی وجود دارد؟ چگونه استرچ‌ها یا سلفون‌های بسته‌بندی می‌توانند هزینه‌های بسته‌بندی را کاهش دهند و کسب‌وکار شما را بهبود ببخشند؟ آیا حس نمی‌کنید که همیشه بسته‌های خود را در نزدیک‌ترین زمان ممکن به زمان ارسال بسته‌بندی و ارسال می‌کنید؟ آیا کارمندان شکایت دارند که زمان کافی در روز وجود ندارد؟ اگر به‌صورت دستی بارهای پالت خود را بسته‌بندی می‌کنید، ممکن است بیش از آنچه فکر می‌کنید برای سازمان خود هزینه داشته باشید. حقیقت این است که بسته‌بندی دستی بارها در مقایسه با حالتی که می‌توانید فرایند را خودکار انجام دهید، تفاوت زمانی و هزینه‌ای وحشتناکی دارد. پس همراه ما باشید تا چند روش را بررسی کنیم که قابلیت این را دارند که تولید و ایمنی کارگران را بهبود بخشند، هزینه‌ها را کاهش دهند و ارتباط مشتری را با لفاف‌های استرچ نیمه‌خودکار یا کاملاً خودکار بهبود بخشند. تا انتهای مقاله همراه پوشان پلاستیک باشید.

6 دلیل استفاده از استرچ ها یا سلفون‌ها در بسته‌بندی کالاها!

ماشین‌ها با کارایی بالا می‌توانند کشش مواد استرچ فیلم را تا 250% بیشتر از قبل افزایش دهند. عدد عجیبی است! این به این معنی است که برای هر فوت فیلم استرچ که معمولاً برای بسته‌بندی دستی یک بسته استفاده می‌کنید، می‌توانید تا 3.5 برابر آن مقدار را، با دستگاه استرچ رپ پوشش دهید. صرفه‌جویی در مواد مصرفی، به‌تنهایی می‌تواند توجیه اقتصادی در استفاده از دستگاه بسته‌بندی استرچ بر روی بسته‌بندی دستی کمک کند. در واقع، اکثر کاربران گفته‌اند که دستگاه‌های استرچ رپ آنها در طول یک تا دو سال به دلیل کاهش هزینه‌های مواد، هزینه‌های خود را برگردانده است، درحالی‌که برخی از مشتریان از بازگشت سرمایه‌شان در عرض چند ماه گزارش داده‌اند. برای تعیین کمیت و کیفیت این صرفه‌جویی در استفاده از آن، اجازه دهید این مثال را در بزنیم: اگر قرار بود با یک رول فیلم 50 سانتی‌متر در 2000 متری شروع کنید و بار و محصولی را با دست بپیچید و سلفون‌کشی کنید، در انتها هیچ نایلونی باقی نمی‌ماند. ولی اگر از ماشینی برای استرچ بسته‌بندی استفاده می‌کردید، رول 6000 فوتی باعث ایجاد 7000 متر فیلم می‌شود.

1- قیمت و هزینه نهایی بسته‌بندی

اگر رول فیلم استرچی 50 سانتی‌متر در 2000 متری شما، به‌ازای هر رول 50 دلار هزینه داشته باشد و یک پالت با اندازه استاندارد را با 10 دور فیلم بپیچید، این بار برای بسته‌بندی 1.47 دلار هزینه دارد. اگر روی همان رول به 250% پیش کشش اعمال کنید، آن موقع پیچیدن بار 42 دلار هزینه خواهد داشت، 1.05 دلار صرفه‌جویی در هر بار. اگر 500 بار در هفته بسته‌بندی را انجام دهیم، معادل پس‌انداز سالانه 27300 دلار است! این پس‌انداز می‌تواند به‌سرعت هزینه یک لفاف نیمه اتوماتیک را تنها در چند ماه توجیه کند.

نایلون استرچ برای بسته بندی پالت

2- صرفه‌جویی در هزینه صرف نیروی کار

نمونه دیگری که از صرفه‌جویی در خودکار کردن فرایند استرچ‌ها یا سلفون‌های بسته‌بندی می‌توانید داشته باشید، صرفه‌جویی در هزینه‌ی نیروی کار است. بسته‌بندی نیازمند یک نیروی کار مستقیم است که زمان بر است و خطای انسانی در آن دخیل است. برای کاهش ساعات و هزینه‌های مستقیم کار، یک راه‌حل ممکن است نصب دستگاه‌های بسته‌بندی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک باشد. کارگران در این کار، استرچ‌ها یا سلفون‌های بسته‌بندی را به بار پالت متصل می‌کنند، دستگاه را راه‌اندازی می‌کنند و پس از پایان کار، انتهای فیلم را برش می‌دهند تا قطع شود. همچنین این کار به کارگران این امکان را می‌دهد که در طول فرایند بسته‌بندی، روی کارهای دیگر نیز تمرکز کنند. برای این که در فرایند بسته‌بندی، در ساعت و هزینه‌های مستقیم کار خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید تجهیزات بسته‌بندی تمام و نیمه اتوماتیک را انتخاب کنید که نیاز به جابه‌جایی و کار دستی مستقیم ندارند. یک سیستم، نوار نقاله بار را به سیستم بسته‌بندی خودکار تحویل می‌دهد، سپس بار را می‌پیچد و برش می‌دهد، سپس بار پیچیده شده را برای برداشته و به محل استقرار منتقل می‌کند.

3- افزایش بهره‌وری

خودکار کردن عملیات بسته‌بندی، نه‌تنها می‌تواند ساعات کار را کاهش دهد، بلکه می‌تواند کارایی را در تمام فرایندهای شما بهبود ببخشد. در حقیقت، بهره‌وری کمتر به معنی سود کمتر است. ماشین‌های بسته‌بندی خودکار این امکان را به کارگران می‌دهند تا مدت‌زمان کمتری را برای کارهای تکراری، دستی و وقت‌گیر صرف کنند و زمان بیشتری را برای کارهایی که تأثیر مثبتی بر کسب‌وکار دارند، تمرکز کنند. خودکار کردن عملیات بسته‌بندی، نه‌تنها می‌تواند ساعات کار را کاهش دهد، بلکه می‌تواند کارایی را در تمام فرایندهای شما بهبود ببخشد.

4- افزایش ایمنی کارگران

تکنیک‌های بسته‌بندی نه‌تنها زمان‌بر است، بلکه می‌تواند خطرناک نیز باشد؛ زمانی که کارگران بخواهند وسایل سنگین یا حجیم را در حین بسته‌بندی دستی حمل کنند، ممکن است به خود آسیب برسانند. اداره ایمنی و بهداشت شغلی کارگران گزارش داده است که کارگران بیشتر از اختلالات اسکلتی و عضلانی ناشی از خم شدن، بلندکردن، و پیچ خوردن و همچنین بریدگی‌ها و پارگی‌ها هنگام بسته‌بندی پالت‌ها، رنج می‌برند.

مهار بهتر بار پالت با استرچ

5- مهار بهتر بار پالت

بسته‌بندی دستی بارهای پالت شما همان کشش و محافظتی را که یک دستگاه تمام اتوماتیک خودکار ارائه می‌دهد، ندارد. کارگران، نیروی کششی ثابتی که یک‌بار نیاز دارد تا در طول مراحل حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی داشته باشد، ندارند، در نتیجه بارهای نامتعادل ایجاد می‌شوند که بر پایداری بار تأثیر می‌گذارد. بارهای پالت نامتعادل یا دارای توزیع وزن نابرابر، می‌توانند منجر به واژگونی بار، لغزش یا سقوط در حین حمل‌ونقل یا ذخیره‌سازی شوند. بارهای نامتعادل نیز بیشتر در معرض آسیب ناشی از ضربه به بار، لرزش یا جابه‌جایی در حین حمل‌ونقل هستند.

6- افزایش و بهبود رابطه با مشتری

آن‌چنان مهم نیست که چه تغییرات عملیاتی در شرکت ایجاد می‌کنید، اولویت شماره یک موفقیت شرکت شما، ارتباط با مشتری است. اگر مشتریان به شما اعتماد دارند که کالاها را به‌موقع و همان‌طور که توضیح داده شده تحویل دهید، از رقبای خود در حال حاضر جلوتر هستید. اتوماسیون سازی کارها می‌تواند به افزایش این اعتماد کمک کند. با خودکارسازی کامل فرایند بسته‌بندی استرچ‌ها، کاهش کالاهای آسیب‌دیده در طول حمل‌ونقل را تجربه خواهید کرد.

یک دستگاه بسته‌بندی کششی تمام اتوماتیک سطحی از کیفیت و ثبات را ارائه می‌دهد که رضایت مشتری و در نهایت شهرت شما را بهبود می‌بخشد. نتیجه آن؟ بسته‌بندی بهتر بار پالت منجر به افزایش تجارت مجدد، حفظ مشتری و فرصت‌هایی برای تجارت جدید می‌شود. بسته‌بندی دستی بارهای پالت، ممکن است در ابتدا مقرون‌به‌صرفه به نظر برسد، اما هزینه‌های پنهان آن به‌زودی ظاهر می‌شوند. هزینه‌های مرتبط با خستگی و آسیب کارگران، افزایش هزینه‌های جایگزینی محصول، ازدست‌دادن بهره‌وری و آسیب‌دیدگی روابط با مشتری می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه خودکار کردن فرایند بسته‌بندی برای شما باشد.

در پایان

برای بیشتر صنایع و کارخانه ها، کاهش هزینه بسته‌بندی یک امر مهم است و به همین دلیل، به دنبال راهکارهایی هستند که روش‌ها و پوشش‌هایی را برای بسته‌بندی کالای خود استفاده کنند که از قیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتری برخوردار است. فیلم‌های استرچ پوشان پلاستیک با کیفیت عالی و قدرت کشش بی‌نظیر، یک راهکار بهینه و عالی برای کاهش هزینه بسته‌بندی در بلندمدت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره‌های درج شده در سایت، تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

جهت دریافت لیست قیمت محصولات پوشان پلاستیک، شماره همراه خود را وارد نمایید.