راهنمای آسان بسته‌بندی مبلمان با سلفون استرچ

نام نویسنده: مریم حیدری
راهنمای آسان بسته‌بندی مبلمان با سلفون استرچ

هنگام بسته‌بندی هر وسیله‌ای برای جابه‌جایی آن، مشکلاتی مانند ابعاد و وزن و … وجود دارد. باید از هر راه ممکن و روشی برای تسریع و ساده‌سازی این فرایند استفاده کرد. در واقع بسیاری از روش‌های سریع و نوآورانه برای بسته‌بندی محصولاتی مانند مبلمان و لوازم منزل مانند استرچ وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند که کارآمدتر آنها را بسته‌بندی کنید. فقط باید آنها را بدانید. راشامال را دنبال کنید تا با این روش‌ها آشنا شوید.

یکی از بهترین راه‌ها و ترفندهای ساده برای بسته‌بندی لوازم منزل و مبلمان، استفاده از بسته‌بندی پلاستیکی است. فیلم چسبنده می‌تواند از مبلمان و لوازم منزل شما به‌راحتی محافظت کند. اقلامی که کوچک هستند و امکان افتادن دارند را در کنار هم نگه دارد، از ریختن مایعات جلوگیری کند و موارد دیگر، می‌تواند به شما در حل مشکلات مختلف جابه‌جایی و جلوگیری از خطرات جابه‌جایی متعدد کمک کند. در واقع، بسته‌بندی پلاستیکی، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایمن نگه‌داشتن وسایل شما در حین حمل‌ونقل مکان است و همچنین بی‌صدا، آسان و کارآمدتر است. در این مقاله، به معرفی استرچ؛ به‌عنوان بهترین روش بسته‌بندی مبلمان و لوازم منزل می‌پردازیم.

از چه نوع پوشش کششی باید استفاده کنیم؟

بسته‌بندی برای جابه‌جایی آسان، مقرون‌به‌صرفه و به‌راحتی در دسترس است. پوشش پلاستیکی مبلمان، به دو روش اکستروژن ریخته‌گری و اکستروژن دمشی تولید می‌شود. هر دو، فیلم‌های بسته‌بندی کششی بادوامی را ایجاد می‌کنند که مزایای منحصربه‌فردی را برای بسته‌بندی محصولات ارائه می‌کنند. اینکه چه نوع پوشش متحرک برای شما بهترین کار را دارد، به نیازهای خاص شما بستگی دارد: رول کشی ریخته‌گری دارای چسبندگی طبیعی قوی در هر دو طرف، شفافیت بالا برای دیدن اقلام زیر و هنگامی که از رول جدا می‌شود بی‌صدا است. از طرف دیگر، فیلم کششی دمیده مقاومت در برابر پارگی عالی و مقاومت قابل‌توجه در برابر سوراخ شدن را ارائه می‌دهد و می‌تواند بارهای سنگین‌تری را تحمل کند.

بسته به نیازهای فردی شما در بسته‌بندی وسایل و محصولات، هر یک از این پوشش‌های پلاستیکی برای مبلمان به‌خوبی به شما کمک می‌کند. به‌خاطر داشته باشید که روکش استرچ دمنده قیمت بیشتری دارد، اما روکش استرچ ریختگی به‌اندازه مدل دیگر بادوام نیست.

بسته‌بندی پلاستیکی کوچک یا بزرگ برای جابه‌جایی

پوشش کششی در عرض‌های 5 اینچ، 10 اینچ، 15 اینچ، 18 اینچ، 20 اینچ و 22 اینچ را موجود دارد. رول‌ها معمولاً 1000 فوت یا 1500 فوت طول دارند. برای مبلمان و سایر اقلام حجیم‌تر، به پوشش پلاستیکی بزرگ نیاز دارید. در بیشتر موارد، 20 اینچ بهترین کاربرد را خواهد داشت. رول 10 اینچی برای بسته‌بندی وسایل کوچک‌تر ایده‌آل است.

گیج 65 یا گیج 80. گیج به معنی اندازه است. گیج با عدد بالاتر به معنای محافظت بهتر است، بنابراین گیج 80 گزینه بهتری برای شما در هنگام اسباب‌کشی است.

مدل شفاف یا رنگی

 روکش کششی رنگی می‌تواند مبلمان و پارچه شما را لکه‌دار کند، به‌خصوص اگر در تابستان جابه‌جا می‌شوید، زیرا مواد پلاستیکی در معرض دمای بالا و نور خورشید ذوب می‌شوند؛ بنابراین به شما توصیه می‌شود که پوشش پلاستیکی شفاف تهیه کنید.

دستگیره‌ها

دستگیره باعث می‌شود تا پوشش را آسان‌تر بپیچید، اما طراحی پهنای روکش را محدود می‌کند، بنابراین لفاف کش‌دار دسته‌دار فقط برای اقلام کوچک‌تر کاربردی است. رول‌های بزرگ بدون دسته (عرض 18 یا 20 اینچ) برای بسته‌بندی قطعات مبلمان، لوازم‌خانگی و سایر اقلام حجیم بسیار مناسب‌تر هستند.

چرا باید از استرچ برای جابه‌جایی استفاده کرد؟

درحالی‌که استفاده از پوشش پلاستیکی برای یک مدت طولانی بررسی مبلمان شما می‌تواند نگران‌کننده باشد، ولی یک فرایند ساده برای مراقبت و محافظت از وسایل شما در حین جابه‌جایی است. پوشش استرچ که به آن پوشش پلاستیکی مبلمان نیز گفته می‌شود، بیشتر در انبارها برای ثابت نگه‌داشتن کالاها روی یک پالت استفاده می‌شود. بااین‌حال، این یک ابزار مؤثر و آسان برای محافظت از مبلمان ارزشمند شما در هنگام جابه‌جایی یا نگهداری طولانی‌مدت است. حتی بی‌تجربه‌ترین کاربران نیز متوجه خواهند شد که بسته‌بندی مبلمان خود برای جابه‌جایی یک فرایند، فرایندی سریع و ساده و آسان است. در جابه‌جایی‌های نسبتاً طولانی، حمل‌ونقل وسایل استرس‌زا است و مبلمان و لوازم منزل نیز یک وسیله نسبتاً گران محسوب می‌شود که قطعاً نمی‌خواهید که دراین‌بین ضربه ببینند و یا از بین بروند. در هنگام بارگیری وسایل، باید مطمئن شد که اشیاء و وسایل باارزش شما، تاحدامکان ایمن و ثابت هستند. وقتی به‌درستی استفاده شوند، فیلم‌های استرچ کششی کار بسیار خوبی برای دور نگه‌داشتن کثیفی، رطوبت، زباله‌ها و موارد دیگر از مبلمان شما انجام می‌دهند. استرچ‌ها همچنین اقلام ریز را به طور کامل در کنار هم قرار می‌دهند و پدهای مبلمان را در جای خود محکم می‌کنند که این کار مانع خراشیدگی وسایل می‌شود. شما قطعاً مبلمان خریداری شده خود را دوست دارید و به آن علاقه‌مند هستید و پول نسبتاً زیادی را برای آن صرف کرده‌اید، پس طبیعی است که هنگام جابه‌جایی آن‌ها، نهایت دقت را به خرج بدهید و آنها را ایمن و سالم نگه دارید.

  1. استرچ‌های پوششی تنوع بسیاری دارند؛ آنها می‌توانند مبلمان و وسایل شما را در مقابل خط‌وخش، گردوغبار، آلودگی و کثیفی محیط و … دور نگاه دارند.
  2. علی‌رغم نازک بودن، استرچ‌ها، (و مخصوصاً روکش متحرک حرفه‌ای) کاملاً قوی و مقاوم در برابر پارگی هستند، بنابراین می‌توانند در برابر کشش زیاد مقاومت کند و وسایل شما (حتی موارد بزرگ و سنگین) را در طول کل فرایند جابه‌جایی محافظت کنند. بسته‌بندی پلاستیکی برای وسایل شما ایمنی را به وجود می‌آورد.
  3. استفاده از آن، آسان است. آنها به خود می‌چسبند، اما به سطوح نمی‌چسبند. (چون بر خلاف نوار بسته‌بندی، پشتی چسبی ندارند)، بنابراین هیچ‌گونه چسبندگی‌ای باقی نمی‌گذارند یا آسیب دیگری به سطح ظریف مبلمان و سایر وسایل خانه شما وارد نمی‌کنند به دلیل ماهیت چسبنده‌ای که دارند. استفاده از روکش کششی می‌تواند کمی مشکل باشد، اما استفاده از آن بسیار ساده و برداشتن آن بسیار آسان است.
  4. ارزان بودن پوشش استرچ کششی. این پوشش‌ها ارزان هستند و در اندازه‌های مختلف پیدا می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی مناسب‌ترین نوع استرچ کششی را برای نیازهای بسته‌بندی خود بیابید و به میزان لازم، از آن تهیه کنید. این پلاستیک‌ها قابل بازیافت هستند؛ بنابراین صدمه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کنند و نگرانی ای باقی نمی‌گذارند.

نحوه استفاده از پوشش پلاستیکی برای جابه‌جایی لوازم و بسته‌بندی

بسته‌بندی‌ها و مواد محافظ را در اطراف یک مورد محکم کنید.

برای اینکه مبلمان، لوازم‌خانگی و دیگر وسایل خانه را در حین جابه‌جایی ایمن و دست‌نخورده نگه دارید، باید آنها را درپوشش حبابی، پتوهای متحرک و یا سایر پوشش‌های محافظ مناسب حمل‌ونقل بپیچید.

بااین‌حال، تمام این مواد محافظ در صورت افتادن در حین حمل‌ونقل هیچ فایده‌ای نخواهند داشت که باید آنها را در جای خود محکم کنید. شما می‌توانید این کار را با کمک نوار بسته‌بندی، طناب و یا تسمه انجام دهید، اما روشی امن‌تر، آسان‌تر و کارآمدتر برای نگه‌داشتن بسته‌بندی‌ها در جای خود فراهم و تهیه و ایجاد کرده‌اند. این روش نه‌تنها پوشش حباب‌دار، لایه‌های کاغذی، پد مبلمان و سایر مواد محافظ اطراف وسایل شما را محکم می‌کند، بلکه یک‌لایه محافظتی اضافی در برابر گردوغبار، کثیفی و رطوبت نیز ایجاد می‌کند. همین امر، در مورد همه اقلام با شکل نامناسبی که نمی‌توانند در جعبه بسته‌بندی شوند نیز صدق می‌کند (و حتی برای اقلام کوچک شکننده که می‌توان آنها را در جعبه قرارداد)، روکش‌های کوچک، بالشتک محافظ آن‌ها را محکم می‌کند و محافظت بیشتری در برابر رطوبت و گردوغبار ایجاد می‌کند.

 آنها را در برابر خاک، رطوبت و گردوغبار محافظت کنید.

هنگامی که استرچ دور یک وسیله پیچیده می‌شود، فیلم چسبناک، یک‌لایه محافظ در اطراف آن ایجاد می‌کند که از ورود گردوغبار و کثیفی به داخل وسایل شما جلوگیری می‌کند (و در نتیجه از ایجاد لکه و کثیفی جلوگیری می‌کند) و رطوبت را دورنگه می‌دارد. به‌خصوص اگر در روز جابه‌جایی باران ببارد، مهم است که اگر چیزی در حین حمل‌ونقل بریزد، اگر سطوحی که وسایل شما در آن قرار می‌گیرند خیس باشد (آلوده به کپک باشد) کمک شایانی می‌کند و رطوبت را دور نگه می‌دارد.

اما مراقب باشید که اگر رطوبت در زیر مواد پلاستیکی محبوس شود، می‌تواند منجر به رشد کپک روی اقلام پیچیده شود. هنگام بسته‌بندی با پوشش پلاستیکی، باید مطمئن شوید که وسایل شما کاملاً خشک شده‌اند (و خطر تراکم یا هیچ راه دیگری برای رطوبت در زیر لایه چسبنده وجود ندارد).

  1. درهای مبلمان و کشوها را بسته نگه دارید.

بیرون آوردن وسایل از خانه و بارگیری آن بر روی یک کامیون در حال حرکت (و همچنین تخلیه آن و بردن آن به خانه جدید) مستلزم حرکت و چرخش زیاد وسایل است و اگر مبلمان دارای در یا کشوهای کشویی باشد، می‌توانند در طول مدت‌زمان باز شوند و باعث شکستگی آنها شود. در این صورت ممکن است صدمات قابل‌توجهی به مبلمان وارد شود و خطراتی را برای افرادی که وسایل را حمل می‌کنند، ایجاد کند (البته ناگفته نماند که محتویات مبلمان، در صورت وجود، بیرون می‌ریزند). برای جلوگیری از این اتفاق، هنگام بسته‌بندی وسایل خود برای جابه‌جایی، باید درها و کشوها را محکم ببندید و چسب‌کاری کنید که این کار را می‌توان به‌راحتی با چندلایه پوشش پلاستیکی انجام داد. فیلم استرچ درها و کشوها را در حین جابه‌جایی، بسته نگه می‌دارد و جابه‌جایی مبلمان را ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند. بهتر است که بدانید از نایلون استرچ کوچک می‌توان برای محکم کردن درب‌ها به همان روشی استفاده کرد که می‌توان از آن برای محکم کردن درب‌های مبلمان استفاده کرد. اگر یک سطل پلاستیکی (هر ظرف متحرک دیگری با درب) را در بسته‌بندی بپیچید، این سطل زباله خطر افتادن درب در حین حمل‌ونقل را دارد. ممکن است که این ایده خوبی باشد که وسایل حاوی اقلام کوچک را در جعبه‌های کوچک‌تر بسته‌بندی کنید، بنابراین می‌توانید نگران بازشدن کارتن‌ها در حین جابه‌جایی و ریختن وسایلتان نباشید.

  • محتویات یک کشو را در داخل آن نگه دارید و بیرون نیاورید

به‌جای خالی‌کردن کشوهای کابینت آشپزخانه، کشوهای میز، کشوهای کمد و… ، می‌توانید با گذاشتن وسایل در کشوها، فرایند بسته‌بندی را بهبود ببخشید و در وسایل بسته‌بندی، در فضا در وسیله نقلیه در حال حرکت صرفه‌جویی کنید. با جابه‌جایی جعبه‌ها، می‌توانید وسایل خود را همان‌طور که هستند رها کنید و کشوها را پر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چندلایه بسته‌بندی را دور کشو بپیچید تا وسایل شما به طور ایمن در داخل آن قرار گیرند.

البته باید به‌خاطر داشت که پرکردن کشوها کمی خطرناک به نظر می‌رسد، به دلیل وزن اضافی و جابه‌جایی وسایل داخل کشوها و ممکن است که به مبلمان، اموال یا وسایل شما آسیب وارد کند یا حتی منجر به آسیب شخصی شود. فقط در صورتی باید این گزینه را در نظر بگیرید:

  • کشوها محکم و خوش‌ساخت هستند.
  • وسایل موجود در کشوها، غیر شکننده و سبک هستند (مانند لباس، ملافه، لوازم اداری، ظروف نقره و غیره).
  • مسافت شما مسافت زیادی نیست.
  • تمام کشوها خیلی پر نیستند.
  • جلوگیری از نشتی

علاوه بر جلوگیری از ریختن و افتادن وسایل در حین جابه‌جایی، با محکم کردن جعبه‌ها، درب‌ها، درب‌های مبلمان و کشوها، روکش پلاستیکی می‌تواند از نشت مایعات نیز جلوگیری کنید. کافی است که یک‌تکه پلاستیک روی دهانه‌های بطری‌ها، لوله‌ها، شیشه‌ها و غیره قرار دهید، با یک کش محکم کنید و درپوش‌ها را دوباره محکم کنید. ظروف کاملاً ضد نشت خواهند شد و هیچ خطری برای ریختن محصولات و مواد آشپزخانه و سایر محصولات مایع در حین حمل‌ونقل ندارند و از لکه‌دار شدن یا خیس شدن سایر وسایل جلوگیری می‌کند.

  • وسایل را باهم بچسبانید

پوشش استرچ می‌تواند به شما کمک کند که وسایل خود را سازماندهی کنید و آنها را در حین جابه‌جایی در کنار هم قرار دهید. می‌توانید از استرچ در موارد زیر استفاده کنید:

  • جعبه‌های متحرک کوچک‌تر را در کنار هم قرار دهید.
  • قطعات مبلمان را کنار هم نگه دارید؛
  • اقلام کوچک (مانند ظروف نقره، وسایل دیگر و…) را روی‌هم قرار دهید و آنها را محکم کنید.
  • نرده‌های تخت، میله‌های پرده و سایر وسایل بلند و نامناسب را باهم ببندید.
  • اقلام بزرگ و سبک‌وزن مانند بالش، اسباب‌بازی‌ها و… را با هم بچسبانید.
  • لباس‌های آویزان را بسته‌بندی کنید لباس پلاستیکی می‌تواند هر طول و مقدار لباسی را در خود جای دهد، کافی است آن را دور یک دسته از لباس‌های آویزان بپیچید تا آنها را کنار هم نگه دارید و از آنها در برابر گردوغبار و کثیفی محافظت کنید.
  • کابل‌ها و سیم‌های برق را محکم کنید

کابل‌ها و سیم‌ها باید در حین جابه‌جایی به‌خوبی ایمن شوند تا در حین جابه‌جایی آسیب نبینند، به دستگاه‌هایی که متعلق به آن‌ها هستند آسیب نرسانند و در هنگام جابه‌جایی خطری برای زمین‌خوردن افراد به دلیل بودن در دست‌وپا ایجاد نکنند. می‌توانید سیم‌ها و کابل‌های دستگاه‌های الکترونیکی را به‌راحتی با بسته‌بندی کششی محکم کنید.

بهتر است بدانید که پوشش‌های کششی، فرش‌ها، موکت‌ها و سایر موارد مشابه را در طول فرایند جابه‌جایی و حرکت محکم و ثابت می‌کند.

حالا که با روش‌ها و کاربردهای متنوع استرچ‌های پلاستیکی در حمل‌ونقل و جابه‌جایی آشنا شدید، می‌توانید وسایل خود را به روشی آسان‌تر، بهتر و کاربردی‌تر برای حمل منقل آماده کنید. بااین‌حال، برای استفاده کامل از کاربردی بودن استرچ‌های کششی، باید بدانید که چگونه اقلام خود و به‌ویژه مبلمان خود را، به روشی صحیح و کاربردی بسته‌بندی کنید.

آیا می‌دانستید که اپلیکیشنی برای جابه‌جایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا وسایل خانه خود را لیست کنید، از ابتدا تا انتها آنها را سازماندهی کنید و حتی هزینه‌های جابه‌جایی خود را پیش محاسبه کنید؟

نحوه استفاده از سلفون کششی برای جابه‌جایی مبلمان و بسته‌بندی کوچک در بسیاری از موارد و جنبه‌های فرایند بسته‌بندی مفید است، اما در هنگام بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل بسیار مؤثر است. در ادامه‌ی مقاله نحوه بسته‌بندی مبلمان و لوازم منزل را برای جابه‌جایی توضیح داده‌ایم.

نحوه بسته‌بندی مبلمان و لوازم منزل برای جابه‌جایی

  • مبل خود را بردارید، آن را به‌خوبی تمیز کنید و مطمئن شوید که قبل از بسته‌بندی برای جابه‌جایی کاملاً خشک است؛ چون وجود زباله‌ها، رطوبت و … در زیرپوشش پلاستیکی سبب ایجاد لکه و آسیب به دیگر وسایل و خود وسیله می‌شود.
  • قطعات قابل جداشدن مانند پایه‌های مبلمان، درهای شیشه‌ای، میزهای مبل، قفسه‌ها و… را جدا کرده و در یک بسته‌بندی جداگانه قرار دهید. همچنین قطعات بزرگ‌تر مبل را نیز در صورت لزوم به‌صورت جدا بسته‌بندی کنید.
  • قسمت‌های گوشه‌ی مبلمان و قسمت‌های جداشده مبلمان را با روکش حباب‌دار، یا لایه‌بندی فوم بپوشانید، سپس روی پوشش‌های محافظ را نایلون بکشید. این کار باعث می‌شود که گوشه‌ها را از خرد شدن محافظت کند و از آسیب رساندن به دیوارها و سایر مواردی که با آنها در تماس هستند، جلوگیری کند.
  • مبلمان چوبی و مبلمان چرمی را با روکش کاغذی و یا فوم بپیچید، سپس از استرچ کششی برای محکم کردن پوشش‌های محافظ در جای خود استفاده کنید. بالشتک از سطوح ظریف مبلمان در برابر خراش، شیار، فرورفتگی و سایر آسیب‌ها محافظت می‌کند و جریان هوای کافی را فراهم می‌کند تا تراکم روی قطعات ایجاد نشود. مطمئن شوید که هرگز به طور مستقیم روی مبلمان چوبی یا چرمی از روکش‌های کوچک استفاده نکنید، زیرا ممکن است رطوبت در زیر مواد پلاستیکی حبس شود و روکش ظریف، صیقلی قطعات چوبی را خراب کند، باعث تاب برداشتن چرم یا چوب و یا منجر به رشد کپک شود.
  • مبلمان پارچه‌ای مانند کاناپه، صندلی، صندلی ناهارخوری و… را با پلاستیک بپیچید تا از آن در برابر گردوغبار، کثیفی، لکه و رطوبت و باران محافظت کنید. می‌توانید با آسودگی خاطر از پوشش پلاستیکی مستقیماً روی وسایل و یا لوازم داخلی پارچه‌ای استفاده کنید، زیرا تراکم روی سطح پارچه‌ای وجود ندارد.
جابه‌جایی وسایل با استرچ مبلی

شما به استرچی تقریباً به‌اندازه 15 اینچ و یا بیشتر نیاز دارید تا بتوانید کل وسایل و مبلمان را استرچ کشی کنید و بپوشانید.

برای استرچ پیچیدن یک قطعه بزرگ، باید رول را نگه دارید، انگشتانتان را داخل رول توخالی قرار دهید و هنگامی که در اطراف مبلمان راه می‌روید، در حین حرکت، فیلم پلاستیکی باز می‌شود:

  1. برای پیچیدن استرچ، از یک شخص بخواهید در اولین دور پیچیدن استرچ، بسته‌بندی را روی مبلمان نگه دارد تا از روی آن نیفتد، پس از دور اول، فیلم استرچ به وسایل می‌چسبد و در جای خود باقی می‌ماند.
  2. از پایین بسته شروع کنید و به‌صورت افقی بسته‌بندی را به‌دور کالا محکم بکشید.
  3. استرچ را محکم و چندین لایه به‌دور کالا برای محافظت بهتر و بیشتر بکشید.
  4. وقتی وسیله موردنظر به‌وسیله نایلون کاملاً پیچیده شد، فیلم استرچ را با قیچی ببرید تا جدا شود.

نحوه بسته‌بندی وسایل ظریف و کوچک به چه گونه‌ای است؟

طبق گفته‌های بالا، بسته‌بندی وسایل نه فقط برای مبلمان، بلکه برای هر وسیله ظریف و کوچک دیگری نیز ضروری و لازم است. شما می‌توانید از آن برای ایجاد یک‌لایه محافظتی اضافی به اشیاء شکستنی، اشیای قیمتی، وسایل با شکل نامنظم، آثار هنری و… استفاده کنید. ابتدا یک‌تکه بالشتکی، (توجه کنید که هرگز نباید فیلم پلاستیکی را مستقیماً روی آثار هنری یا هر سطح ظریفی بکشید). هنگامی که وسیله موردنظر به طور ایمن پیچیده شد، برای محکم کردن پوشش‌های محافظ و ایجاد مانع در برابر گردوغبار، کثیفی و رطوبت و برای حداکثر محافظت، هم به‌صورت افقی و هم به‌صورت عمودی استرچ را بپیچید.

  • برای وسایل و قطعات بزرگ، باید رول پلاستیکی را نگه دارید و آن را به‌دور کالای موردنظر حرکت دهید.
  • برای وسایل کوچک و ظریف‌تر، فقط از دسته کنترل کشش استفاده کنید تا فیلم چسبناک را در اطراف قطعه بپیچید.

برای جابه‌جایی وسایلی مانند مبلمان، چه مقدار پلاستیک نیاز دارید؟

اگر یک آپارتمان یک یا دوخوابه را می‌خواهید جابه‌جا کنید، به یک رول 15 اینچ در 1500 اینچ، یا 20 اینچ در 1000 اینچ و یک رول 5 اینچ در 1000 اینچ، یا 10 اینچ در 1000 اینچ، نیاز دارید. بااین‌حال، اگر مبلمان و سایر وسایل خانه را نیز می‌خواهید جابه‌جا کنید، بهتر است دو رول پلاستیکی بزرگ برای جابه‌جایی تهیه کنید تا کامل‌تر، ایمن‌تر و محافظه‌کارانه‌تر وسایل را بپیچید. برای وسایل بزرگ‌تر، به حدود مقدار سه رول 20 اینچ در 1500 و دو رول 5 اینچ در 1000 اینچ نیاز دارید.

استرچ پوششی موردنیاز برای جابه‌جایی وسایل منزل را از کجا باید خرید؟

شما می‌توانید این پوشش‌های پلاستیکی را در تمام ابزار فروشی‌ها و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقل و شرکت‌های ترانزیتی پیدا کنید. البته یک راه آسان‌تر، خرید این فیلم پلاستیکی به‌صورت آنلاین است که به‌راحتی، با یک سرچ می‌توانید تمام مدل‌ها و اندازه‌های مختلف آن را پیدا کنید و بخرید.

نیازی به گفتن نیست که اگر به یک شرکت مخصوص این کار زنگ بزنید و خدمات کاملی برای جابه‌جایی وسایل منزل از آنها بخواهید، آنها بسته‌بندی کششی لازم و افراد متخصص در این حوزه را برای شما آماده می‌کنند که آنها می‌دانند که چگونه وسایل شما را فیلم کشی و استرچ بندی کنند تا در طول حمل‌ونقل و جابه‌جایی، ایمن و سالم بمانند.

خرید پلاستیک استرچ برای اسباب کشی

ملاحظاتی که باید در حین نایلون کشی و بسته‌بندی کالا باید در نظر داشت

درحالی‌که پوشش پلاستیکی کششی، ابزاری بادوام و چشمگیر برای ایمن‌سازی مبلمان شما است، اما قبل از شروع به بسته‌بندی هر چیزی که می‌خواهید جابه‌جا کنید، باید به چند نکته توجه کرد. اگر فیلم استرچ را برای جابه‌جایی روی مبلمان چوبی یا چرمی قرار می‌دهید، مطمئن شوید که قطعات را کاملاً تمیز کرده و سطوح را با پد یا حوله برای محافظت بیشتر و جریان هوا بپوشانید. این به این دلیل است که رطوبت بین روکش پلاستیکی مبلمان و خود قطعه محبوس می‌شود. اگر این رطوبت برای مدت طولانی بر روی جسم و وسیله باقی بماند، می‌تواند منجر به تاب برداشتن چوب و آسیب‌دیدن چرم شود.

اما به‌طورکلی، ایمن کردن مبلمان خود با روکش پلاستیکی یک فرایند بسیار ساده است که محافظتی عالی و قابل‌قبول از وسایل شما ایجاد می‌کند.

جمع‌بندی

بسته‌بندی پلاستیکی با پوشش استرچی، راهی آسان برای اطمینان از ایمنی وسایل شما و اطمینان از آرامش خاطر شما در هنگام جابه‌جایی مبلمان و وسایل خانه است. مطمئن شوید که از این مواد بسته‌بندی ارزان و بسیار کاربردی برای کارهای بعدی خود نیز استفاده می‌کنید. از وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید، از شما سپاسگزاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

جهت دریافت لیست قیمت محصولات پوشان پلاستیک، شماره همراه خود را وارد نمایید.